Asia ´07!


Undrar vad jag ska göra i vinter?
Jag vet, typiska januarigrejer, sånt man gör mitt i vintern när man inte kommer på nåt bättre. Typ...
Snorkla i 27gradigt vatten...
Rida elefant och käka nyplockade kokosnötter...
Softa på ett lyxspa med massage varje dag för 500 kr i veckan...
Klättra i palmer...
Träna thaiboxning...
Käka färsk ananas på stranden i solnedgången...
Dyka bland koraller och hajar...
Köpa sjukt billiga kläder...

Mohahaha!

Januari - Mars 2007
Robin, Kimsan & Bengan on tour!

12 Januari, Kuala Lumpur
18 Januari, Bangkok
25 Januari, Ko Samui
1 Februari, Ko Phangan
8 Februari, Ko Tao
18 Februari, Kuala Lumpur - Chinese New Year!
26 Februari,  Tioman Islands
5 Mars, Perhentian Islands
15 Mars, Kuala Lumpur

So long snowmen!

Kommentarer
Postat av: rapide

haha . dryga. men hærligt ændå.

2006-11-02 @ 08:53:59
Postat av: Bången

Jag får alltid bånge av Robin på den här bilden...

2006-12-04 @ 11:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback